poniedziałek, 30 czerwca 2014

Biosilk- Spray unoszący włosy u nasady/ Biosilk Volumizing Therapy Root Lift

Hej dziewczyny:-)

Z kosmetyków nadających objętość nigdy nie korzystałam, właściwie nigdy nie miałam z tym problemu, moje włosy są z tych puszystych i gdy właściwie je wysuszę mogę mieć taki Volume na głowie że staje się ona dwa razy większa;-). 
Jednak w zależności od fryzury ta objętość może być bardziej kłopotliwa, zwłaszcza gdy włosy są mocniej pocieniowane. Na produkt zwiększający objętość zdecydowałam się gdy podcięłam włosy na boba, w grudniu zeszłego roku. 
Właściwie produkt poleciła mi moja fryzjerka z Polski, ponieważ zależało mi na czymś co podniesie mi włosy u nasady z tyłu głowy. W dłoni miałam produkt Farouk'a CHI oraz Biosilk'a. 


Zdecydowałam się na ten drugi ze względu na skład.
Zapłaciłam za 207ml 29 zł. 



Producent obiecuje, że produkt zwiększy objętość pozwalając włosom naturalnie się ułożyć, a wszystko dzięki jedwabiowi oraz ryżowym proteinom które wchodzą w skład sprayu oraz kompleksie nadającym objętość. Produkt zawiera składniki absorbujące promienie UV a więc przy okazji chroni włosy przed ich szkodliwym działaniem. Spray nie zawiera siarczanów oraz parabenów. 


To na co zwróciłam uwagę w składzie, to obecność gliceryny przed alkoholem, ekstrakty roślinne, panthenol. Gdy starałam się obadać drogeryjne produkty, często brakowało w nich tych dobroczynnych składników, tutaj wygląda to inaczej, że tak powiem prezentuje się lepiej;)

Działanie

Spray podnosi włosy lekko u nasady, dzięki temu nie robi się tzw przyliz, oklap czy płaskowłosie;-), uniesienie jest obecne przez cały dzień. Na drugi, ze względu na spanie od poduszki robi się odkształcenie i niestety jest ono za silne, co zazwyczaj w moim przypadku kończy się myciem włosów;-).

Produkt ma przyjemny zapach, nie skleja włosów oraz nie zauważyłam, żeby wysuszał włosy i skórę głowy. 
Psikam nim głównie na tył włosów, oczywiście unosząc je uprzednio i kierując atomizer na nasadę. Następnie stylizuję je za pomocą obrotowej suszarki lub zwykłej suszarki i szczotki.

Buteleczka jest bardzo poręczna, lubię jej opływowy kształt. Nie posiada nakrętki na atomizer ale ciekawą blokadę, która uniemożliwia niekontrolowany nacisk.

podsumowując

- podnosi u nasady
- utrzymuje objętość
- ładnie pachnie
- butelka ma poręczny kształt
- ciekawy skład

Lubię ten produkt, od grudnia mam go jeszcze sporo i zapewne wrócę do niego jak mi się skończy.
Jest to mój pierwszy "volumizator", więc nie mam porównania, nie mniej jednak jestem z niego zadowolona i mogę go polecić osobom, którym zalezy na nadaniu objętości zwłaszcza przy krótkich włosach;-).

Jakie Wy sposoby stosujecie na podniesienie włosów u nasady?

Pozdrawiam
ps. gdzie jest to lato? W uk ciągle jesień/wiosna:(
z miłych akcentów- jak miło że google o mnie pamięta:D



2 komentarze:

  1. a spray nie powoduje że włosy szybciej się przetłuszczają?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zauważyłam u siebie, aby spray wzmagał przetłuszczanie:-)

      Usuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...